Портфолио ПР кампании
Национална кампания
  • Публикувано на Понеделник 30 Ноември, 2015 12:00:00

Още снимки:

Национална кампания "Шофирай с камера"

Видео-камери GARMIN

Адхок идеята:

 Как един бранд може да инициира полезност за обществото. Как може да вдъхнови таргета около една кауза-каузата за безопасното шофиране. Една изключително наболяла тема за българското общество. Как може да обедини не само обществото, но и държавните институции в общата цел-борбата с нарушителите на пътя. И накрая да постигне ръст в продажбите. 

 Задачата: Да предложим решение за комуникиране на GARMIN, като производител и на видео-камери, а не само на навигации.

 Решение, което да бъде продиктувано от ценностите и мисията, които споделя клиента и разбира се в унисон със самите наши мисия и ценности, които поставяме в основите на всяка една кампания. А именно - марката да обедини таргета с вдъхновяваща идея и да го поведе към по-добро бъдеще.

 Решението: "Шофирай с камера". 

 В партньорство с БАЗК (Българската асоциация на пострадали при катастрофи) стартирахме кампания на специална пресконференция, на която присъстваха всички водещи телевизии, онлайн и печатни медии.

 Поканихме водачите на МПС да се включат в кампанията, като започнат да шофират с камери. Видеата със заснетите нарушения да споделят на страницата на кампанията във Facebook

- Ние се погрижихме да придвижим всеки един сигнал до КАТ за сакнциониране на нарушителя. 

- Обявихме пред всички медии, че за водачите, които нямат камери, но искат да се включат в кампанията, сме подсигурили 30 оборотни камери от GARMIN. Броя желаещи надвиши многократно броя камери.Самите те се предоставяха в офиса на GARMIN на ротационен принцип. 

 В резултат: Над 20 телевизионни излъчвания по всички национални медии, 

(самите медии регулярно изискват информация и излъчват нови клипове с нарушения), над 300 публикации по темата, над 8000 последователи във FB, над 500 клипа с нарушения, от които 150 с камерите на GARMIN. Благодарение на клипчетата всеки ден има поне по един санкциониран нарушител в КАТ. Над 300 души отидоха до офиса на GARMIN, за да получат оборотните видео-камери, над 10 000 посетиха сайта на GARM|IN след обявяване на кампанията, над 10 излъчвания в прайм-тайм с демонстрация на устройства GARMIN, над 1000 посещения дневно в страницата на "Шофирай с камера" във FB, брандирана с GARMIN и тн. Най-голямото постижение на кампанията обаче е, че създаде практика как да се санкционират заснетите с видео-камера нарушители. Кампанията събуди гражданската съвест, даде рамо на активното гражданско общество в борбата срещу нарушителите. Самите водачи споделят, че шофирането с камера ги прави по-съвестни, по-прилежни и по-внимателни на пътя. Защото, когато се предполага, че съседните автомобили имат камери, и при нарушение то ще стигне до полицията, ще бъде наложена глоба, това вече говори наистина за гражданско общество и затова, че ние самите се контролираме един друг. 

 Финала на кампанията: Kръгла маса "Новите технологии в пътната безопасност" 

Присъстваха представители на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, Агенция „Пътна инфраструктура“, „Пътна полиция“, „Интелигентни транспортни системи“, Асоциация за квалификация на автомобилистите в България, Гражданите.бг и др. На този форум всички присъстващи подписаха меморандум с предложения за промени в закона за Пътната Безопасност и го внесоха в Парламента на Р България.

2011 Adhoc all rights reserved. adhoc.bg