Италианската фармацевтична компания Angelini pharma проведе конкурс за BTL кампания на бранда ”Тантум Верде”.
С радост споделяме с вас, че креативната идея на Adhoc бе предпочетена пред тези на други две агенции - New Moment и INTIUT .
За идеята:
В ерата на дигиталните технологии, он-лайн общуване и безрой снимки в телефона на всеки един от нас, една истинска такава предизвиква емоция и усмивка.
Какво направихме?
Дадохме възможност на хората да се превъплътят в героите от телевизионния клип „Мама е незаменима”. Подарихме на семействата забавно преживяване и спомен - истинска снимка, която да отнесат със себе си вкъщи и да поставят на хладилника:-) Вижте видео от събитието: тук.
Идеята бе оценена на международно ниво от централата на Angelini pharma в Италия и се реализира в рамките на няколко месеца – в големите търговски центрове в цяла България.
Водещия ни принцип е превръщане на таргета в социална група, обединена от вдъхновяваща идея, дадена от марката. Наричаме го „Adhoc idea”. Вдъхновяващата идея, дадена от Тантум е да подари истинска емоционална семейна снимка.
Това че все повече компании избират този начин на комуникация с клиентите си е знак за нас, че сме на прав път.