Портфолио Portfolio
Национално проучване
  • Публикувано на Вторник 15 Декември, 2015 12:00:00

Виж видео:

Още снимки:

Национално проучване "За нашето здраве"

Адхок кампания за Асоциацията на Производители и Вносители на Хранителни Добавки в България (АПВХДБ)

Проучихме здравето на българина

За да се повдигне темата пред обществото за здравето, профилактиката и хранителните добавки проведохме Национална кампания за проучване здравето на българина под надслов "За нашето здраве".

От началото на септември до края на ноември здравето на българина беше водеща тема в национални и местни медии. Проучването се проведе, както онлайн на сайта на асоциацията, така и чрез анкетиране на произволно избрани граждани в 10 града от страната. Във всеки град екипа ни се посрещаше от местните ТВ, онлайн и печатни медии. След всеки град обявявахме междинните резултати и сравнявахме с градовете един с друг.

Има ли успех кампанията?

Предполага се, че ще се похвалим, нали това си е нашият сайт, но предпочитаме да се уверите сами. Попитайте Gooogle за "проучване за нашето здраве" и вижте безкрайните резултати.

Обявихме резултата на нарочна пресконференция в БТА, на която се отзоваха 25 национални медии. Темата и резултатите от проучване здравето на българина намериха място в над 40 публикации. Бяхме гости в бТВ, ТВ7. Отразиха ни в БНТ1, БНТ2, Нова ТВ - "На Кафе с Гала"(27мин) и много други

Ръста на потребление на хранителни добавки за 2015 г. е 14%.

Най-важното - всичко това благодарение на Адхок идея - продукта (в случая асоциацията) дава вдъхновяваща идея (попита хората в страната от какво се оплакват и какво биха направили за здравето си, нещо което никоя институция не е правила до този момент) и обедини хората под обща кауза за здравословен живот, чрез превенция и профилактика с хранителен режим, движение и хранителни добавки.

Нашият извод: Достъпната храна в магазините не е здравословна. Тя е празна откъм витамини, минерали и съединения.

2011 Adhoc all rights reserved. adhoc.bg