Национално проучване "За нашето здраве" - NO TRANSLATION
Адхок кампания за Асоциацията на Производители и Вносители на Хранителни Добавки в България (АПВХДБ)
Проучихме здравето на българина
За да се повдигне темата пред обществото за здравето, профилактиката и хранителните добавки проведохме Национална кампания за проучване здравето на българина под надслов "За нашето здраве".
От началото на септември до края на ноември здравето на българина беше водеща тема в национални и месни медии. Проучването се проведе, както онлайн на сайта на асоциацията, така и чрез анкетиране на произволно избрани граждани в 10 града от страната. Във всеки град екипа ни се посрещаше от местните ТВ, онлайн и печатни медии. След всеки град обявявахме междинните резултати и сравнявахме с градовете един с друг.
Има ли успех кампанията?
Предполага се, че ще се похвали, нали това си е нашият сайт, но предпочитаме да се уверите сами. Попитайте Gooogle за "проучване за нашето здраве" и вижте безкрайните резултати. Накрая обявихме резултата на нарочна пресконференция на която се отзоваха лично 25 национални медии. А отразяванията са над 40. Бяхме гости в бТВ, ТВ7. Отразиха но в БНТ1, БНТ2, Нова ТВ - "На Кафе с Гала"(27мин) и много други
Ръста на потребление на хранителни добавки за 2015 г. е 14%.
Най-важното - всичко това благодарение на Адхок идея - продукта (в случая асоциацията) дава вдъхновяваща идея (попита хората в страната от какво се оплакват и какво биха направили за здравето си, нещо което никоя институция не е правила до този момент) и обедини хората под обща кауза за здравословен живот, чрез превенция и профилактика с хранителен режим, движение и хранителни добавки.
Нашият извод: Достъпната храна в магазините не е здравословна. Тя е празна откъм витамини, минерали и съединения.
Доц. д-р Папазова я нарича отровително-вкусова промишленост!